Azusa RP Online

by Inutaishos
Azusa RP Online
New Game Mode: Battle Arena, and Free to play steam period!
Eu voto ERP em nome da família, da moral, dos bons costumes e contra a corrupção
well first off do you even have the code? word on the street is someone else has it
In response to FreeFallProtocol
Yup, but PWO is a terrible source, if I ever bring it back, I would probly redo most of it with the same logics, wich doesnt stop anyone from doing the same.

PWO is way too old to be reused, just... remake it, its not even hard to do nowdays, ripping icons and stuffs are so easier, the engine offers way more technology to make the same system in easier and better ways etc etc.

But yeah I do have the source
In response to Inutaishos
Look at the vocal minority, Inu. Think of who is truly worthy. Unleash the sauce upon the world and get ready for 300 clones to pop up.
(ortamemonstersinAzusa)
Devido a todos os acontecimentos explorados de hoje em dia, entre inúmeras doenças psicológicas que eu angariei após esta quarentena, acredito que o ERP seria o melhor caminho para a elevação do Azusa, afinal, todos os flows positivos provêm da erotização do ser, e todos nós sabemos que as melhores obras de arte sempre tiveram este método (um mamilosinho sempre à mostra nas melhores estátua e entre outras artes).
Assim, acredito que o melhor para toda a nossa comunidade seja realmente o ERP, além de toda a nossa imaginação poder ser liberada, acredito que as regras serão bem menos restritas, e assim possamos ter o powergaming e ter o maior pau do mundo! Eu acho isso genial! Com certeza uma das melhores ideias que o nosso amigo Inu teve até hoje.
Também proponho todo este modo de novo de jogar este jogo denominado Azusa pois levei bw uma vez por ERP, e, a seguir a esse trágico momento, fui esculachado e entre outras coisas extremamente desagradáveis! Eu, como um cidadão comum, acredito que deva ter a minha dignidade de volta, ou seja, LIBERA ESSA MERDA

ERP CARALHOOOOOOOOOOOOOOOO
Mano como eu odeio vocês
erp meu ovo
Mano, que lixo, jogo com ERP é abrigo pra pessoa frustrada sexualmente.
O pior é ver o número de pessoas que desejam isso liberado.
VAI BATTLE ARENA!
Well i decided to take a quick look, and although i haven't taken an extended visit, it's the first game that's caught my eye on Byond properly in a while!.

This game looks Extremely polished and plays well guys, nice work! very impressed.
It's stupid that there's a poll to make a erp server. 😑
In response to Teka123
Teka123 wrote:
Well i decided to take a quick look, and although i haven't taken an extended visit, it's the first game that's caught my eye on Byond properly in a whil!.

This game looks Extremely polished and plays well guys, nice work! very impressed.

thx for your visit Teka! really glad you enjoyed it
In response to Audio freak XD
Audio freak XD wrote:
It's stupid that there's a poll to make a erp server. 😑

april 1st
Pfft. Got me.
Page: 1 2