Link1111

Joined: Mar 17 2008

No shit.

Shoutbox

Link1111
Jun 6 2011, 11:39 am
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
El Wookie wrote:
Bro this pyramid is almost as big as my e-penor now. Gotta break it or it'll break the internet.

Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Jedi Anus wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Kaimana wrote:
JeffHardy1231 wrote:
c-c-c-c-c-combboo breaker

You fucker! New pyramid.

Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
Alpha369 wrote:
Frostygod wrote:
Alpha369 wrote:
Frostygod wrote:
Alpha369 wrote:
Link1111 wrote:
Alpha369 wrote:
F0lak wrote:
Frostygod wrote:
Alpha369 wrote:
Kaimana wrote:
Abadya123 wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Kaimana wrote:
Frostygod wrote:
F0lak wrote:
Frostygod wrote:
F0lak wrote:
Kaimana wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
F0lak wrote:
Kaimana wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Sasukedogs25 wrote:
Frostygod wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
Sasukedogs25 wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Kaimana wrote:
F0lak wrote:
Kaimana wrote:
Frostygod wrote:
LightningNinja91 wrote:
F0lak wrote:
Goku87 wrote:
Frostygod wrote:
F0lak wrote:
Frostygod wrote:
F0lak wrote:
Kaimana wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
F0lak wrote:
Kaimana wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
F0lak wrote:
Zane5494 wrote:
link i was wondering if you would help me make a new dbz game?

No! You broke the Pyramid! Bad! New Pyramid time!
SHIT!
Nogaem4u!


OMGZ DIE ZANEZ -SHOOT-

im firin ma lazur. Pew pew.

inb4pyramidgetsbig

Kaimana wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
F0lak wrote:
Zane5494 wrote:
link i was wondering if you would help me make a new dbz game?

No! You broke the Pyramid! Bad! New Pyramid time!
SHIT!
Nogaem4u!


OMGZ DIE ZANEZ -SHOOT-

im firin ma lazur. Pew pew.

inb4pyramidgetsbig

Exponential growth!

Objection! I herby claim Zane... GUILTY

Sustained! What have you to say for yourself, Zane?


Oh no, he died.

The pyramid lives on. It shall never be broken again.

Ofcourse it won't.

Orly.... *schemes*

Come, heroes. We must stop the ebil Dr. F0lak at once! YAAAAARGH!

To save face, I have resurrected the pyramid. Muahahaha.

YOU TAKE PYRAMID'S SOULS AND MAKE THEM YOUR SLAVES!


WTF too many people

You're too many people. GTFO NEW GUY!!!

No u! And I EPICALLY WON! :O

*snipes* Bewm. Headshawt.


The enemy has a sniper, get down!

Deploy countermeasures! Release the ordinance! We can win this boys! *Presses the big red button*

Oh shi big red button.

*snipes the big red button* The button is DEFUSED.
...biatch.

I ENGAGE BIG BUTTON WROTE DO NOT PRESS

The button has already been pressed. Muahahaha!

*snipes F0lak and defuses the big red button* Yeah!


Hmmm... I wonder whats for dinner.


Chicken.

Great! Bring the food, slaves!

I've been shot! Eat the Sniper!

*turns on Incincibility cheats code* Ha, get me now, bitches. *snipes the enemy team*

-Gets shot by accident- dude, noooo Dx

Oh f- Don't boot me for betrayal, dude! I...I'm sorryyyyyyyyyy! *cries into the mic*


DO NOT ENGAGE IN COMBAT WITH THE OTHER TEAM, I REPEAT, DO NOT ENGAGE IN COMBAT!!!11

0MG!!!!11ONE

*Launches a Nuke.* Impact in 7 days.

O shit

*saves the world* :D

Heil Frostygod-sama! Heil!

It appears the P-bomb got caught up in traffic. Expect him here in 24 hours or less.

I missed? FUCK!

The Pbomb was caught trolling on shift, and as such has been fired. You're all safe... for now.

Oh, awesome! *starts a party*

-Stops the party- I've recently got news that the Pbomb was bailed.

*crickets* .....
FFFFFFUCK.

OH MY GOD WAS IT SERIOUS

I've got a Pyramid Breaker, 3 clicks. I'm taking the shot. *takes a deep breath* Damnit, I missed!

stfu kids. Go play outside


NEW GUY. GTFO.

Rawr, I'm a soul eater Dx

Everyone, engage the Soul Eater and the Pyramid Breaker a once! I repeat, engage!

*engages them in an intense game of checkers*

-thinks-i suck at checkers! damn! "your not taking me alive!

ENGANGING INFANTRY

Oh....shi-...-runs- I won't die!

*gets in a jeep and chases him too* ROAR.

Ugh, cheater! -dives behind into a forest and climbs up a tree..phew :D

*gets in a tank and shoots him down.*

Damn you....-thinks: "what now...."runs to a farmers house down the road and locks the door- Now where to hide.

*nukes the farmer's house*


YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

THE CAKE IS A LIE.

...NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

There we go!

omg godmod u ressrected da priamid wtf

lol no u just a fagot noob im l33t

u just b jellin'

lololololololololol

hhhhhhhhhh

Get outta here, ass. HAHAHAHAHAHA.


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

I'm hungry.

EAT THIS.

Eat what?

Double-Barred Shotgun Shot*

Sorry, I think I'm allergic to that.

Oh, what about a nuke them?

Nah, those give me coughs that really EXPLODE! HAHAHAHAHAHAHAHA!

...Didn't need to know...BUT THE PYRAMID LIVES.

troll

Who, Wookie?


nop

ressurection for 11 days b/c membership running out =<
Frostygoddess
May 3 2011, 5:12 am
@TOWADP (I would have went with Twado, but okay) I see you put no periods in between your sentences. Good job, sir. And I just got a derp combo of...well, actually it was a combo breaker, while reading your sentence.
Link1111
Mar 4 2011, 7:03 am
wat
The One With A Distant Promise
Mar 3 2011, 8:35 pm
Fucking faggot don't comment on things when you yourself are not a damned original artist hang yourself before you get buttfucked prick.
Link1111
Jan 8 2011, 9:22 pm
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
El Wookie wrote:
Bro this pyramid is almost as big as my e-penor now. Gotta break it or it'll break the internet.

Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Jedi Anus wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Kaimana wrote:
JeffHardy1231 wrote:
c-c-c-c-c-combboo breaker

You fucker! New pyramid.

Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
Alpha369 wrote:
Frostygod wrote:
Alpha369 wrote:
Frostygod wrote:
Alpha369 wrote:
Link1111 wrote:
Alpha369 wrote:
F0lak wrote:
Frostygod wrote:
Alpha369 wrote:
Kaimana wrote:
Abadya123 wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Kaimana wrote:
Frostygod wrote:
F0lak wrote:
Frostygod wrote:
F0lak wrote:
Kaimana wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
F0lak wrote:
Kaimana wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Sasukedogs25 wrote:
Frostygod wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
Sasukedogs25 wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
Frostygod wrote:
Kaimana wrote:
F0lak wrote:
Kaimana wrote:
Frostygod wrote:
LightningNinja91 wrote:
F0lak wrote:
Goku87 wrote:
Frostygod wrote:
F0lak wrote:
Frostygod wrote:
F0lak wrote:
Kaimana wrote:
Frostygod wrote:
Link1111 wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
F0lak wrote:
Kaimana wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
F0lak wrote:
Zane5494 wrote:
link i was wondering if you would help me make a new dbz game?

No! You broke the Pyramid! Bad! New Pyramid time!
SHIT!
Nogaem4u!


OMGZ DIE ZANEZ -SHOOT-

im firin ma lazur. Pew pew.

inb4pyramidgetsbig

Kaimana wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
F0lak wrote:
Link1111 wrote:
F0lak wrote:
Zane5494 wrote:
link i was wondering if you would help me make a new dbz game?

No! You broke the Pyramid! Bad! New Pyramid time!
SHIT!
Nogaem4u!


OMGZ DIE ZANEZ -SHOOT-

im firin ma lazur. Pew pew.

inb4pyramidgetsbig

Exponential growth!

Objection! I herby claim Zane... GUILTY

Sustained! What have you to say for yourself, Zane?


Oh no, he died.

The pyramid lives on. It shall never be broken again.

Ofcourse it won't.

Orly.... *schemes*

Come, heroes. We must stop the ebil Dr. F0lak at once! YAAAAARGH!

To save face, I have resurrected the pyramid. Muahahaha.

YOU TAKE PYRAMID'S SOULS AND MAKE THEM YOUR SLAVES!


WTF too many people

You're too many people. GTFO NEW GUY!!!

No u! And I EPICALLY WON! :O

*snipes* Bewm. Headshawt.


The enemy has a sniper, get down!

Deploy countermeasures! Release the ordinance! We can win this boys! *Presses the big red button*

Oh shi big red button.

*snipes the big red button* The button is DEFUSED.
...biatch.

I ENGAGE BIG BUTTON WROTE DO NOT PRESS

The button has already been pressed. Muahahaha!

*snipes F0lak and defuses the big red button* Yeah!


Hmmm... I wonder whats for dinner.


Chicken.

Great! Bring the food, slaves!

I've been shot! Eat the Sniper!

*turns on Incincibility cheats code* Ha, get me now, bitches. *snipes the enemy team*

-Gets shot by accident- dude, noooo Dx

Oh f- Don't boot me for betrayal, dude! I...I'm sorryyyyyyyyyy! *cries into the mic*


DO NOT ENGAGE IN COMBAT WITH THE OTHER TEAM, I REPEAT, DO NOT ENGAGE IN COMBAT!!!11

0MG!!!!11ONE

*Launches a Nuke.* Impact in 7 days.

O shit

*saves the world* :D

Heil Frostygod-sama! Heil!

It appears the P-bomb got caught up in traffic. Expect him here in 24 hours or less.

I missed? FUCK!

The Pbomb was caught trolling on shift, and as such has been fired. You're all safe... for now.

Oh, awesome! *starts a party*

-Stops the party- I've recently got news that the Pbomb was bailed.

*crickets* .....
FFFFFFUCK.

OH MY GOD WAS IT SERIOUS

I've got a Pyramid Breaker, 3 clicks. I'm taking the shot. *takes a deep breath* Damnit, I missed!

stfu kids. Go play outside


NEW GUY. GTFO.

Rawr, I'm a soul eater Dx

Everyone, engage the Soul Eater and the Pyramid Breaker a once! I repeat, engage!

*engages them in an intense game of checkers*

-thinks-i suck at checkers! damn! "your not taking me alive!

ENGANGING INFANTRY

Oh....shi-...-runs- I won't die!

*gets in a jeep and chases him too* ROAR.

Ugh, cheater! -dives behind into a forest and climbs up a tree..phew :D

*gets in a tank and shoots him down.*

Damn you....-thinks: "what now...."runs to a farmers house down the road and locks the door- Now where to hide.

*nukes the farmer's house*


YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

THE CAKE IS A LIE.

...NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

There we go!

omg godmod u ressrected da priamid wtf

lol no u just a fagot noob im l33t

u just b jellin'

lololololololololol

hhhhhhhhhh

Get outta here, ass. HAHAHAHAHAHA.


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

I'm hungry.

EAT THIS.

Eat what?

Double-Barred Shotgun Shot*

Sorry, I think I'm allergic to that.

Oh, what about a nuke them?

Nah, those give me coughs that really EXPLODE! HAHAHAHAHAHAHAHA!

...Didn't need to know...BUT THE PYRAMID LIVES.

troll

Who, Wookie?


nop

[See all] [Login to shout]

Link1111's Favorite Games

by Dinomaster45 | Sep 7 2010
Tags: casual
Have you accomplished anything?
by Lethal Dragon | Jul 4 2009
Tags: arcade
Dodge gigantic drops of pure acid rain! Or suffer the same fate as unlucky bacteria...
by El Wookie | Dec 22 2010
Tags: fangame
Isometric zombie shooting action. You have a gun, they have health. Fix this issue.
by Evi of au | Jun 7 2007
Tags: chat
Let's chat!
by SuperAntx | Dec 19 2009
Take part in an epic battle over a colored piece of cloth.
Just look at the screenshots and videos and read the guide. Everything is destructable and creatable by players. A ...
by Pemalite | Apr 12 2009
An origional Dragon Ball Z Game.
It's time to Duel!
A fantasy medieval world rich in lore, with a dark history of bloodshed. Role-playing mandatory.
Viva a Magia de Hogwarts, SÚrie Harry Potter em BYOND.
by Lummox JR | Dec 22 2001
A board game of world conquest
by Mista-mage123 | Aug 6 2004
Tags: fangame
After the original Mega Man, Wily has built a new fortress with eight new masters. And so, Megaman must once again take ...
by Devourer Of Souls | Dec 3 2007
Tags: anime
Anime, horror, survival, mystery, murder, intrigue! All rolled into one little school. Ain't it fun?
by Crazah | Aug 5 2010
Tags: anime
A new upcoming original Naruto game.
by Masterdan | Apr 5 2007
Tags: anime
No Rank Benefits, Just fun balanced and original Gameplay.
by Berlin2222 | Jan 7 2008
Tags: anime
NNG
by Asakuraboy | Sep 5 2008
Tags: anime
A long standing Byond game, continually updated, that progresses alongside the series. Challenge the world of Ninjas, ...
A sandbox roleplaying game combining lovecraftian elements, with the fast paced action of anime. - Currently in Open ...
by PerfectGoku | Aug 3 2009
by PopLava | Sep 16 2010
Tags: chat, utility
A place for BYOND developers to get sample code and art.
by Ganing | Sep 17 2008
Tags: defense, fantasy
A game much like Castle, or Gold Guardians. 12 different types of mages, 60 waves, and loads of Original Fun! A Six Man ...
by Devourer Of Souls | Jan 23 2006
Tags: fantasy, rpg
Multiplayer fantasy roleplaying. Only roleplayers need apply. (Let's just say that updates are frequent)
by Iccusion Entertainment | Sep 6 2003
Tags: fantasy, rpg
Online role-playing game that takes place in a fantasy world.