Ss4gogeta0

Joined: Apr 2 2005

Home page

GTA Modder

Shoutbox

Ss4gogeta0
Jul 22, 12:04 am
eh, it is what it is lol.

thats from the Byond page on Encyclopedia Dramatica lol
Soul Crescent
Jun 23, 11:51 pm
Ss4gogeta0 - A retard that has a bazilion rips that never make it passed beta hosting... Claims to be a legend of REO but in reality he turns tricks behind a 7/11 for reo fags... also he makes really crappy icons that should never see the light of day... and he tends to stop playing byond every year due to his job as a prostitute.


this is the only real thing i said.>xD these are nice comments
Ss4gogeta0
Jan 22 2014, 4:03 pm
Rod5 wrote:
I see you still puttin in work .

Byond's gangsta

yea im still around holdin it down for tha 916... tho im out in college at sac city so I aint gonna be on much...

Catch me on here designin GTA mods

http://gtaforums.com/user/594603-ss4gogeta0/
Rod5
Jan 8 2014, 12:37 pm
I see you still puttin in work .

Byond's gangsta
Ss4gogeta0
Dec 3 2012, 11:20 am
Minorex wrote:
SS4gogeta, I'm about a year or so late on this, but: That background song for IALO was "Oh L'Amour".

XD thank you very much. that song has been bugging me for a long time ^_^

also I hope that they bring the game back because i miss it, that game is one of the few reasons I use the zeta base models to this day.

[See all] [Login to shout]

Ss4gogeta0's Games
A Feudal Memory
Inspired by watching too much Inuyasha...
Thief Abilities
/
Biohazard
... its a rip with new crap... so what >.>
Re: About Biohazard
/
Rotting Aftermath
Something Evil is Lurking in the shadows of Era City
Still here
/
Biohaze
A new game I am working on.... using an old hub
Re: About Biohaze
/
It's A New Living Online
The best life simulator on BYOND is making a comeback!
Infinite Worlds
Zeta games never Get any Respect... Thats About to change...
Re: About Infinite Worlds
/
Legends of Dissidia
Throughout the ages, Stories were told, Wars were fought, Magic was used... Ahh Screw it... Im Not Reading This Crap Again... Who Wrote this stuff anyway? >.>
Re: About Legends of Dissidia
/
Lifeline: Live your Life
Wander around a city in a gta meets sims type of game
Nebula Journey
A side-scrolling space themed contest entry! By Syne Mage
About Nebula Journey
/
Silent hill Online
"I was weak. That's why I needed you. Needed somebody to punish me for my sins.....But that's all over now. I know the truth. Now its time to end this."
Re: About Silent hill Online
/
The New Age Revived
This is The original Game that got me started on byond.
Re: About The New Age Revived
/
Unknown
The traitor is Unknown
No posts.